20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Gaye Su Akyol Hologram Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Hologram Gaye Su Akyol'un yeni albümü Hologram İmparatorluğu'nda yer alan şarkısıdır. Şarkının sözleri Gaye Su Akyol müziği Ali Güçlü Şimşek'e aittir.



Gaye Su Akyol Hologram Şarkı Sözleri
Hologram
Hava güzel sen güzel
Yakalanıyorum
İki bebek ispinoz kaçalım oraya
Plüton'a
Herkesten uzak
Merkezde buzul
Eriyor içimdeki suya
Sanki hologramsın ve
Yok olacaksın elini tuttuğumda
Ah bu nasıl aşk acısı yandım
Yardım et, şu sefil ruhum uyansın 
Biliyorum sen O'sun
Bul beni hadi
Harbiden yaktın o sönmüş ateşi
Güneşimi
Leyla oldum
Çöllere düştüm
Üşüdüm çok üşüdüm
Başka bi dünya buldum sandım
Kandım kandırdım
Ah bu nasıl aşk acısı yandım
Yardım et
Şu sefil ruhum uyansın 
Hava güzel sen güzel
Yakalanıyorum
İki bebek ispinoz kaçalım oraya
Plüton'a
Jüpiter'e
Uranüs'e
Kadıköy'e
Neptün'e
Uludağ'a
Afrika'ya
Kripton'a
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder