20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Mümin Sarıkaya Huzur Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Mümin Sarıkaya'nın yeni Ben yoruldum hayat isimli albümünde yer alan şarkılardan biri de Huzur şarkısıdır. Huzur'un söz ve müziği Mümin Sarıkaya'nın imzasını taşıyor.



Mümin Sarıkaya Huzur Şarkı Sözleri
Huzur başta tacımış
İndirme gülüm indirme
Ömrü bahti yargılarmış
Çürütme gülüm çürütme
Eller girmiş yar aklına
Dinleme gönlüm dinleme
Eller girmiş yar aklına
Dinleme gülüm dinleme
Beni senden gayrısına
Eyletme gülüm eyletme
Beni senden gayrısına
Eyletme gülüm eyletme
Yıkma hilal kaşlarını
Bak yüzüme bak yüzüme
Yıkma hilal kaşlarını
Bak yüzüme bak yüzüme
Ne kusurum var ki söyle
Vur yüzüme vur yüzüme
Ne kusur ettim ki söyle
Vur yüzüme vur yüzüme
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder