24 Kasım 2016 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Serpil Efe Canın Sağolsun Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Canın sağolsun Serpil Efe'nin Gizli sevda isimli albümünde yer alan şarkısıdır. Söz ve müzik Ergün Efe'ye aittir.



Serpil Efe Canın Sağolsun Şarkı Sözleri
Ey cananım benim ruhumun gülü
Kırdın beni ama canım sağolsun
Beklemekten yorgun düştü yüreğim
Yordun beni ama canın sağlsun
Canın sağolsun
Canın sağolsun gülüm
Canın sağolsun balım
Canın sağolsun canım
Canın sağolsun
Dikenli gülleri serdin yoluma
Bakışınla zehir kattın doluma
Urganı doladın masum boynuma
Vurdun beni ama canın sağolsun
Canın sağolsun
Canın sağolsun gülüm
Canın sağolsun balım
Canın sağolsun canım
Canın sağolsun
Efe'yi mahvettin
Dile düşürdün
Kötüleri üstümüze güldürdün
Yaralı koymadın hepten öldürdün
Gömdün beni ama canın sağolsun
Canın sağolsun
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder