24 Nisan 2014 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Demet Akalın Ödeştik Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Demet Akalın'ın 2014 yeni albümü Rekor'un onuncu şarkısı olan Ödeştik'in şarkı sözleri.

Demet Akalın Ödeştik Şarkı Sözleri


Ödeştik Şarkı Sözleri

Söz-Müzik: Cansu Kurtcu

Kabul eder gibi bakma
Belki değişirsin umuduyla
Ayrılalım dedim
Sen bana bakma

Bi hayatı hiçe sayma
Belki bu sonbaharda
Girer herşey yoluna
Sen bana bakma

Sen hala aynısın yaşananlar hep aynı
Gel gör ki beceremedin yalvarıp yakarmayı
Sen hala aynısın Yaşananlar hep aynı
Gel gör ki beceremedin yalvarıp yakarmayı

Biz seninle ne yollardan geçtik
Sonra onlardan vazgeçtik
Sen başlattın ben bitirdim
Sanırım Şimdi Ödeştik
Sanırım Şimdi Ödeştik
Sanırım Şimdi Ödeştik

-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder