10 Kasım 2016 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Ayla Yeni Baştan Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Ayla'nın Kemal Aslan müzik etiketi ile yayınlanna yeni çalışması olan yeni baştan'ın sözleri ve müziği Aysel Enez'in aranjesi Selim Çaldıran'ın imzasını taşıyor. Şarkıya Erkan Nas yönetmenliğinde klip çekilmiştir.



Ayla Yeni Baştan Şarkı Sözleri
Hayat beni çok yordun derin derin kuytularda
Umudum kaybolsa yarım kalan uykularda
Yok olur giderim yokluğun korkusunda
En büyük çaresizlik acımın korkusunda
Sorma gitsin, vur bitsin, sil gitsin her anı yüreğimden
Acıya acıya öğreniyorum yeni baştan hayatı
Kanaya kanaya seni arıyorum seni çıkmaz sokaklarımda
Acıya cıya öğreniyorum yeni baştan hayatı
Tanıya tanıya hazmediyorum yok olup bitişleri
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder