4 Mayıs 2014 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Öykü Gürman Nem Alacak Felek Benim Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Öykü Gürman daha önce kardeşi Berk Gürman ile birlikte çıkardığı Evlerinin Önü Boyalı Direk şarkısıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Öykü Gürman'ın yeni single parçasının adı "Nem Alacak Felek Benim". Şarkının sözleri Hasan Turan, müziği Cemil Demirsipahi'ye aittir.


Öykü Gürman Nem Alacak Felek Benim Şarkı Sözleri
Bir okkacık yağım mı var
Bir dönümcük bağım mı var
Bir derdime bin dert olar
Nem alacak felek benim 
Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi (2)
Sarı saçlı yar mı verdi
Nem alacak felek benim
Tükenmeyen mal mı verdi
Nem alacak felek benim
Dedi boyun eğ hükmüme
Bela verdi küme küme
Ferman okudu köküme
Nem alacak felek benim
Ferman okudu köküme
Nem alacak felek benim 
Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi (2)
Sarı saçlı yar mı verdi
Nem alacak felek benim
Tükenmeyen mal mı verdi
Nem alacak felek benim (2)

Öykü Gürman Nem Alacak Felek Benim
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder