19 Haziran 2014 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Anıl Kaplanoğlu Normal Değilim Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Anıl Kaplanoğlu'nun single'ı "Normal Değilim" yayınlandı.

Anıl Kaplanoğlu Normal Değilim Şarkı Sözleri

Normal değilim şarkısının aranjörlüğünü Mert Tunçmakas üstleniyor, single Arpej Yapım etiketiyle yayınlanıyor.

Şarkının sözleri ve müziği Anıl Kaplanoğlu'nun imzasını taşıyor.

Anıl Kaplanoğlu Normal Değilim Şarkı Sözleri

Normal değilim hep dedim,
Anormal çok az söyledim,
Yeri geldi aynada kanattım,
Çoğu zaman soğukta çatlattım,
Ama hep bomboş ellerim

Gölgede oturdum bekledim
Kalktım şişeyle dansettim
Düştüm kalktım çok yoruldum
Sarhoş oldum kendimi buldum
Ziller çaldı çok gerildim

Bir az rüzgar bir az kumsal
Hem üşürüm hem yanarım
Bir az aşk bir az hüzün
Hem sevişir hem ağlarım
Sarhoşken böyleyim
Uyandığımda hiç görmeyin
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder