4 Ağustos 2014 Pazartesi

  |  12 yorum  |  

Hadise Bu Aralar Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Hadise'nin yeni albümünde yer alan şarkılardan biri de "Bu Aralar" şarkısıdır. şarkının Sözlerine bu yazımızda yer veriyoruz.

Hadise Bu Aralar Şarkı Sözleri

Hadise Bu Aralar Şarkı Sözleri
Mühim değil aklımdan geçenler
Kimseyi bozmaz bu düşünceler
Ne sana ne dünyaya uzağım
Sadece kendime yabancıyım
Bu aralar bu aralar...
Düşlerim yaptıklarıma yol değil
Yollar çıkıyor karşıma yol değil
Sorun soru yaşam bir soru
Yaşam bir soru cevap bende ki
Ben bende değilim
Aklımda biz
Bu aralar bu aralar...
-- Sponsorlu Bağlantılar --

12 yorum:

  1. Birazcık beğendim o kadar

    YanıtlaSil
  2. Ben bayıldım nerdeyse Hadise'nin hayranıyım ben Hadise ablamızı çok beğeniyorum ve çok seviyorum DİYARBAKIR PEYASLİ MELİSA...

    YanıtlaSil
  3. Ben bayıldım nerdeyse çok güzel ve çok harika Hadise'nin bir hayranıyım , Hadise ablamızı çokkk beğeniyorum ve seviyorum DİYARBAKIR PEYASLI MELİSA...:)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Ben beğendim ama cevap bende ki olmicak cevap bende giz olcak.

    YanıtlaSil
  5. çok güel bu şarkıya bayılırım ooooooooo mükemmel arkadaşlar herkese tavsiye ediyorum aaa bide murat dalkılıçın boygar leyle şarkısınıda tavsiye etmessem şimdi içimde kalır oodaa mükemmel hatta ddddd diye şarkısı var değişik ama mükemmel

    YanıtlaSil
  6. Başta güzel gelmiyo ama sürekli dinleyince harika olduğunu anliyosun ��

    YanıtlaSil
  7. Bu kadının en güzel şarkısı diye bilirim

    YanıtlaSil
  8. Hadisenin şarkilarını sözleri mantıksız ben hiç beğenmiyorum kadında yapma

    YanıtlaSil