9 Kasım 2016 Çarşamba

  |  Yorum yok  |  

Behzat Uygur Benimsin Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Behzat Uygur DMC etiketi ile yayınlanan Benimsin adlı single çalışması ile müzikseverlerle buluşuyor. Şarkının sözleri Hande Ünsal ile Melda Gürbey'in müziği Hande Ünsal'ın imzasını taşıyor.



Behzat Uygur Benimsin Şarkı Sözleri
Gece çökünce üstüme kuytuda
Ben ayaktayım herkes uykuda
Tüm ihtimalleri bir bir saydım
Bir his var içimde hayrola
Halimi gel gör de inanma
Geceleri sabahlara tamamladım
Sen sen diye sayıkladım kan ter içinde
Cezamı kes iyi halden
Razıyım her şeye bak dünden
Yoruldum aşk harbinden
Ötesi yok benimsin billa
Cezamı kes iyi halden
Razıyım her şeye bak dünden
Yoruldum aşk harbinden
Şakası yok benimsin illa
Biliyorum sen de meyillisin
Biliyorum gel
Tutamıyorum bak kendimi
Tutamıyorum
Kes Cezamı ama iyi halden tutukla
Sev beni
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder