10 Kasım 2016 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Berkay Aşktan Fazla Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Berkay Aşktan fazla şarkısı için konserlerinin en unutulmaz anlarından oluşan bir klip çekti. Aşktan fazla Berkay'ın geçtiğimiz Mayıs ayında çıkardığı Benim hikayem albümünde yer alan şarkılardan biridir. Albümde ayrıca Benim hikayem, Gel gel, İnanırım, Sen varsın, En azından, Saygı duyarım, Beni bozar, İki kişiden biri, Baştan sevelim, Yığılıp kaldım ve Unuturum şarkıları yer alıyor.


Berkay Aşktan Fazla Şarkı Sözleri
Zor zamanımda ümidimi yitirmedim
Sen dışını süslerken ben kalbimi temizledim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla.
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder