20 Kasım 2016 Pazar

  |  1 yorum  |  

Eski Bando Ay Ben Ölüyorum Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Ay Ben Ölüyorum Eski bando'nun yeni albümü İstanbul Beyrut Paris albümünde yer alan şarkıdır. Albümdeki diğer şarkılar gibi Ay Ben Ölüyorum'un sözleri ve müziği Güney Marlen'in imzasını taşıyor.


Eski Bando Ay Ben Ölüyorum Şarkı Sözleri
Ateş olmuşsun beni yakar mı bu
Sullar seller gibi ezberlemişken seni
Zaman hiç acımaz ki unutturdu mu beni
Yaşarken ölüsün kötüsün dünya kötüsün
Ay ben ölüyorum ben ay ay
Beni sordun mu günler kanlı bıçaklı
Yeter artık düşler bırakın elimi kolumu
Bu yollar kaç şeritli hepsi tek yön biletli
Sen giderken ağlamak gelir içimden
Ay ben ölüyorum ben ay ay
-- Sponsorlu Bağlantılar --

1 yorum:

  1. Çok beyendim herkese dinlemesi için tavsiye ederim ve ben gece gündüz dinliyorum

    YanıtlaSil