10 Kasım 2016 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Fatih Demirhan Bergüzar Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Bergüzar Fatih Demirhan'ın Duy müzik etiketi ile yayınlanan Bergüzar isimli albümünde yer alan şarkılardandır. Söz ve müzik Ferhat & Fatih Demirhan'ın imzasını taşıyor.



Fatih Demirhan Bergüzar Şarkı Sözleri
Bir bergüzar salmış ansıca cananım
Ettiği sitemler boydan aşıyor
Sönmemiş baharında közü dumanı
Duydum kanlı yaşlar benden taşıyor
Benden taşıyor, benden taşıyor
Sönmemiş baharında közü dumanı
Duydum kanlı yaşlar benden taşıyor
Benden taşıyor, benden taşıyor
Saklarım yarimi sinemde sizler
Yanmış şu bahrımı söndürmez bu zar
Yarin yarasına kar etmez tuzlar
Lokman bu halıma bakıp şaşıyor
Yarin yarasına kar etmez tuzlar
Lokman bu halıma bakıp şaşıyor
Bilmedim kadrini vermedim kıymat
İster kölen eyle istersen azat
Bu sevdadan alamadım ben murat
Ben bezettim yari eller sarıyor
Eller sarıyor, Eller sarıyor
Bu sevdadan alamadım ben murat
Ben bezettim yari eller sarıyor
Eller sarıyor, Eller sarıyor
Yarin yaylasına girilmez gayrı
El sürüp güllerine derilmez gayrı
Ferhat'ın kolları sarılmaz gayrı
Gerdanda koluna kimler bakıyor
Kimler bakıyor, kimler bakıyor
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder