24 Kasım 2016 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Gökçe İstanbul Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
İstanbul Gökçe'nin Pasaj Müzik etiketi ile yayınlanan Matruşka albümünde yer alan şarkısıdır. Söz ve müziği Gökçe'ye düzenlemesi Alen Konakoğlu'na ait şarkıya Said Dağdeviren ve İdil Dizdar yönetmenliğinde klip çekildi. Gökçe yeni albümü ile müzikseverlerle 2017 yılında buluşmaya hazırlanıyor.



Gökçe İstanbul Şarkı Sözleri
Bak gün ağardi yine
Senin güzel gözlerinde
Dudaklarini tenimde
Olsun nefesin içimde
Bak gün ağardi yine
Güzel bir akşamin yerinde
Mavi yeşil renginde
Olsun gözlerin üzerimde
Ah vazgeçemem
Asla birakip gitmem
Ben, istanbul'da doğdum
İstanbul'da büyüdüm
İstanbul'da öleceğim
Ah istanbul'da savruldum
İstanbul'da aşk buldum
İstanbul'da gidecegim
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder