7 Kasım 2016 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Kaan Demirtepe Aşk Var Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Aşk var şarkısının sözleri Kaan Demirtepe'nin müziği Fırat Emre Özler'in imzasını taşıyor.



Kaan Demirtepe Aşk Var Şarkı Sözleri
Zincire vurup koysan da kafese,
Gidecek olan gidiyor işte,
Kalana sabır gidene rahmet,
Dönersen Eylül'e dönmezsen Ekim'e
Aklına takılan olursa gel yine
Ne güzel güldün öpeyim mi bir kere
Kafa tutabilseydim ben kadere
Gideni getirmezdim yerine
Aşk var gelir geçer
Aşk var deler geçer
Şeytanı gördük
Salavatı çektik
Korkumuz yok
Artık yeter!
Zincire vurup koysan da kafese,
Gidecek olan gidiyor işte,
Kalana sabır gidene rahmet,
Dönersen Eylül'e dönmezsen Ekim'e
Aklına takılan olursa gel yine
Ne güzel güldün öpeyim mi bir kere
Kafa tutabilseydim ben kadere
Gideni getirmezdim yerine
Aşk var gelir geçer
Aşk var deler geçer
Şeytanı gördük
Salavatı çektik
Korkumuz yok
Artık yeter!
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder