7 Kasım 2016 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Ercan Uyar Aşkı içelim Şarkı sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Aşkı içelim Ercan Uyar'ın Arpej yapım etiketi ile yayınlanan single parçasıdır. Şarkının söz ve müziği Ercan Uyar'a aittir. Düzenlesini Bahadır Tatlıöz üstlenmiştir.



Ercan Uyar Aşkı içelim Şarkı sözleri
Çok derin
Çok derin düşünceler içindeyim…
Olmam gereken yerdeyim
Ve şimdi seninleyim
Yepyeni bir seneye seninle başladım
Ve anladım sen benim herşeyimsin
Dileğimi tuttum
Ömür boyu seninle olmayı diledim
Ve şimdi senle ben bu gece
Gel aşkı içelim seninle kadeh kadehe
Varsın ellerimiz birbirine
Desin dilimiz şerefe
Sonra bakışalım seninle
Gelelim göz göze
Diyelim ki çok mutluyuz
Hiç bitmesin bu gece
Gel aşkı içelim seninle kadeh kadehe
Varsın ellerimiz birbirine
Desin dilimiz şerefe
Sonra bakışalım seninle
Gelelim göz göze
Diyelim ki çok mutluyuz
Hiç bitmesin bu gece
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder