18 Şubat 2017 Cumartesi

  |  Yorum yok  |  

Semra San Özür Diliyorum Aşktan Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Özür Diliyorum Aşktan Semra San'ın Son Söz isimli 2017 çıkışlı albümünde yer alan şarkılardandır.



Semra San Özür Diliyorum Aşktan Şarkı Sözleri 
Bildiğini okur hayat her zaman
Özür diliyorum aşktan bu gece
Bazen olmayınca olmaz bilirsin
İnsan aşka bile kıyar yeri gelince
Artık düşünme bazen ayrılığa bile gözün gibi bakılmalı
Sakın üzülme insan yıkılacaksa bile bizim gibi yıkılmalı
Gidiyorum öpmeden gözlerinden aşkım sana emaner
Gidiyorum günahları ben aldım sen hakkını helal et
Bildiğini okur hayat her zaman
Özür diliyorum aşktan bu gece
Bazen olmayınca olmaz bilirsin
İnsan aşka bile kıyar yeri gelince
Söz : Hakkı Yalçın
Müzik : Gökhan Tepe
Düzenleme : Volga Tamöz
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder