20 Şubat 2017 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Sevtap Ünal Yol Yakınken Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Sevtap Ünal'ın yeni 2017 yılında çıkan "Bu kavga çok hüzünlü" albümünde yer alan şarkılardan biri de Yol Yakınken isimli şarkıdır.


Sevtap Ünal Yol Yakınken Şarkı Sözleri
Gelsin yine en imkansızı seçtin deli yüreğim
Hiç derdin yokmuş gibi
Beni zora soktun hasta yüreğim
Gelsin yine en imkansızı seçtin deli yüreğim
Hiç derdin yokmuş gibi
Beni zora soktun hasta yüreğim
Tam unutmuşken aşkı meşki
Alışmışken dünya işlerine
Şimdi ne diye nerden çıktı diye diye
Yanarım ben halime
Kaç kurtar kendini bize seçimden
Yol yakınken kaçamadım kurtulamadım
Ağlarım ben halime
Kalbimin hayranı aklım
Dinlemez söz dinlemez
Kalbimin hayranı aklım
Dinlemez söz dinlemez
Şimdi kim ne derse desin
Nafile
Gitsin yine en insafsızı sevdin
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder