20 Şubat 2017 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Sevtap Ünal Çocuk Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Sevtap Ünal'ın yeni Bu kavga çok hüzünlü albümünde yer alan şarkılardan biri de Çocuk isimli şarkıdır.


Sevtap Ünal Çocuk Şarkı Sözleri
Şimdi kim anlar kim dinler beni
Kim tutar devrilen cümlelerimi
Şimdi kim bulup geri verir bana
Benden giden düşlerimi
Şimdi kim anlar kim dinler beni
Kim tutar devrilen cümlelerimi
Şimdi kim bulup geri verir bana
Benden giden dünlerimi
Kaç gecedir uykusuzum
Gün gelir korkusuzum
Gel vazgeç inadından
Kurtul benim günahlarından
Bas beni bağrına diye geldim
Ama sen beni sokağımdan attın ya
Sen beni uçurumdan ittin ya
Sen beni imkansıza sattın ya
Ama sen beni sokağımdan attın ya
Sen beni uçurumdan ittin ya
Sen beni imkansıza sattın ya
Alacağın olsun
Alacağın olsun
Çocuk
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder