20 Şubat 2017 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Sevtap Ünal Yürüyorum Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Yürüyorum şarkısı Sevtap Ünal'ın "Bu kavga çok hüzünlü" isimli yeni albümünde yer alan şarkılardan biridir.

Sevtap Ünal

Sevtap Ünal Yürüyorum Şarkı Sözleri
Nasıl da yorgunum
Kedere düştüm
Son yalanından sonra
Ben sana küstüm
Yarım aklımda
Sende kalmasın diye
Attım kendimi
O dar yollara düştüm
Yürüyorum
Yürüyorum
Yürüyorum çıkmaz sokaklara dalıyorum
Yolu bulamıyorum
Yürüyorum olmaz hayallere dalıyorum
Vakit gece sığamıyorum
Yürüyorum olmadığın sokaklardan
Geçiyorum
Yürüyorum yollardayım yapayalnız
Sensizlikten ölüyorum
Meydan savaşı sanki caddelerde
Gece karanlık başım önde
Sahte cennetin yollarında
Bi sarhoş gibi of yalpalıyorum
Yürüyorum
Yürüyorum
Yürüyorum çıkmaz sokaklara dalıyorum
Yolu bulamıyorum
Yürüyorum olmaz hayallere dalıyorum
Vakit gece sığamıyorum
Yürüyorum olmadığın sokaklardan
Geçiyorum
Yürüyorum yollardayım yapayalnız
Sensizlikten ölüyorum
Yürüyorum
Ne kadar da zorlu hava
Birazdan yağmur da başlar
O çıplak ayaklı küçük çocuğa
Niye hala ayakkabı almamış ki annesi
Söz vermişti bana
Söz vermiştin be teyze
Avuçlarını açıp dilenirken
Sen de mi kandırdın beni
Sen de mi sömürdün duygumu
Yazık! Bi daha da kimsenin sözüne inanmam
Taksi!
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder