20 Şubat 2017 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Sevtap Ünal Uzak İhtimal Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Sevtap Ünal'ın yeni albümü "Bu kavga çok hüzünlü" müzik marketlerde yerini alıyor. Albümün üçüncü şarkısı Uzak ihtimal'dir.

Sevtap Ünal

Sevtap Ünal Uzak İhtimal Şarkı Sözleri
Aklımı başımdan alır da gider bu sevda
Peşinden gitsem olmaz kalsam hep merak
Kimim neyim ben nerdeyim
Hepsi mi rivayet
Kötü senaryolar biriktirdim
Bi sus da dinle bak
Kimim neyim ben nerdeyim
Hepsi mi şikayet
Kötü senaryolar biriktirdim
Bi sus da dinle bak
Sen benim olamazsın
Rüzgarım sert vuramazsın
Neresinden bakarsan bak
Aşk bize uzak ihtimal
Kendinden cayamazsın
Yerime koyamazsın
Seni sevmek zor gülüm
Dersin olur biter
Kimim neyim ben nerdeyim
Hepsi mi rivayet
Kötü senaryolar biriktirdim
Bi sus da dinle bak
Sen benim olamazsın
Rüzgarım sert vuramazsın
Neresinden bakarsan bak
Aşk bize uzak ihtimal
Kendinden cayamazsın
Yerime koyamazsın
Seni sevmek zor gülüm
Dersin olur biter (x2)
Sen benim olamazsın
Rüzgarım sert vuramazsın
Neresinden bakarsan bak
Aşk bize uzak ihtimal
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder