19 Şubat 2017 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Sezen Aksu Biraz Pop Biraz Sezen Albümü & Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Unutulmaz şarkıların efsane sesi Sezen Aksu'nun yeni albümü Biraz Pop Biraz Sezen geçtiğimiz ay Sn Müzik etiketiyle piyasaya çıktı. Büyük sanatçının 23 stüdyo albümü olan Biraz Pop Biraz Sezen'de çoğunluğu kendisinin imzasını taşıyan 16 şarkı yer alıyor.

Biraz Pop Biraz Sezen Albümündeki Eserler

  • İsyancı (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Erdem Yörük)
  • Baba Evi  (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Okay Barış)
  • İhanetten Geri Kalan (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Okay Barış)
  • Hakkımda Konuşmuşsun  (Söz müzik: Sibel Algan)
  • Canımsın Sen (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Ozan Bayraşa)
  • Manifesto (Söz: Sezen Aksu, müzik: Şehrazat düzenleme: Volga Tamöz)
  • Köz (Söz: Sibel Algan, müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Aytuğ Yargıç)
  • Kördüğüm (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Aytuğ Yargıç)
  • Ey Benim Çocukluğum (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Ozan Bayraşa)
  • Ben Kedim Yatağım (Söz: Sezen Aksu, müzik-düzenleme: Rob Dougan)
  • Hu Hu (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Erdem Yörük)
  • Üfle De Söneyim (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Okay Barış)
  • Koca Kıçlı (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Ozan Bayraşa)
  • Benim Karanlık Yanım (Söz: Sezen Aksu, müzik: Ara Dinkjian, düzenleme: The Secret Trio)
  • Günaydın Memur Bey (Söz müzik: Onur Özdemir, düzenleme: Ozan Bayraşa)
  • Göç (Söz müzik: Sezen Aksu, düzenleme: Erdem Yörük)

Sezen Aksu Biraz Pop Biraz Sezen Albümü & Şarkı Sözleri



Biraz Pop Biraz Sezen Şarkı Sözleri

İsyancı Şarkı Sözleri
Sen bir isyancıydın kırdın geçtin
Gözlerin bakardı deli deli
Bir gün batımı elveda dedin
Görmedin gözümü basan seli
Günü, dünü yoktu yarınsızdı
Uçsuz bucaksızdı, sınırsızdı
Zamandan mekandan bağımsızdı
Anlıyorum daha yeni yeni
Ya kavga ya sevda boydan boya
Deryadan derin sözün iğne oya
Kendini vurup vurup yollara
Uğradın kimbilir kaç karanlığa
Baştan ayağa yaraydın yani
Kalsaydın da ben saraydım seni
Bağlayamazdım ağlayamazdım
Çağlayamazdım senin gibi
Bakıldığında her daim dingin
Görüldüğünde her dem fırtına
Giderken naif bir resim çizdin
İçinde siyah da vardı al da

Baba Evi Şarkı Sözleri
Baba evindeyim bugün tepemde dolunay
Nasıl doluyum birikmiş yalnızlıklar
Ayın umrunda mı cama vurmuş şavkı
Adamın biri de tutturmuş damar bir şarkı
Belki artık kavuşmak hayal
Belki beni çoktan sildin
Öldürsen iflah olmaz
Geçmiyor senden ümidim
Canımdan can gitti
Gel hasretin eritti
Anladım ki çok muhabbet
Ayrılık getirdi
Çalsan bir akşam üstü kapımı yeniden
Ben de sana tavşan kanı bir çay demlesem
Desem ki pişmanım perişanım
Sen de bir büyüklük göstersen de hoşgörsen
Belki sarışırız aniden
Belki tanışırız yeniden
Uzun uzun konuşup sonra
Anlaşırız tan ağarırken

İhanetten Geri Kalan Şarkı Sözleri
Duydum ki el koynundan
Çok çabuk sıkılmışsın
Dönmek için bin çare
Bin yol arıyormuşsun
Gel gör ki bende rüzgar
En sert poyrazdan esti
Taze çiçeklenmiş bahar ayaza kesti
İstemem artık geriye dönme
Dönersen bile bu evde sönme
Buz gibi soğuk suya benzer inan bitmiş her aşk
Tuz gibi bassan yarana derman olmaz sana
Ne narindir ne haindir
Ne vefalı ne zalim
Bir hasrettir, bir intikam
İhanetten geri kalan
İstemem artık geriye dönme
Dönersen bile bu evde sönme

Hakkımda Konuşmuşsun Şarkı Sözleri
Hakkımda konuşmuşsun
Dargınmışsın bana meğer
Dargınken sevgililer
Erken konuşan kaybeder
Bilmediğin şeyler var
Söz etmediğim bugüne kadar
Çok canım yandı
Senden koparken azar azar
Ruhun çekilirken
Yenik düşerken
Yastığa gömüldün mü
Bir can havliyle
Aşkı vurduğun oldu mu
Benim oldu
O savaşta olanlar oldu
Ah içimde ölenler oldu
O savaşta olanlar oldu
Aramızda ölenler oldu
Hakkımda konuşmuşsun
Şikayetin varmış meğer
Ne garip insan en çok
Kendine böyle yalan söyler
Daha iyi bir insan
Olunmuyor anlattığında
Susmak gerek hatta
Gerçekten yandığında

Canımsın Sen Şarkı Sözleri
Adın başka, tadın başka
Sığmıyorsun ele avuca delisin sen
Dilerim ki benle yaşa
Bildiklerin ezber değil, yenisin sen
Boşuna mı yaprak gibi rüzgarına kapıldım ben
Unutup kendimi bir divaneye takıldım ben
Ayağı eşikten dışarda, git gidersen
Bu gönül çoktan razı senden, nasıl istersen
Delip geçen gözlerinle
Söylenmemiş sözlerinle
Sırsın sen
Hiç oyunsuz, sorunsuz
Ne bir eksik ne bir fazla
Canımsın sen
Boşuna mı yaprak gibi rüzgarına kapıldım ben
Unutup kendimi bir divaneye takıldım ben
Ayağı eşikten dışarda, git gidersen
Bu gönül çoktan razı senden, nasıl istersen
Senden önce senden sonra
İki ayrı devir, iki ayrı dünya
Bir daha da olmayacak
Hiçbir şey eskisi gibi yarınlarda

Manifesto Şarkı Sözleri
Niye herkes bu kadar ciddi
Okunmamış kitaplar ama ciltli
Asık asık yüzlü insanlar
Ta yüreğine kadar kilitli
Ne gülümseme ne günaydın, yok
E tabi üçüncü sayfada olay çok
Haberler hep son dakika şok şok
Yaşamak inadına hemen şimdi
Yaşıyoruz desinler diye
Bizi çok sevsinler diye
Ooof off
Lol lol hadi kop gel parti parti
Lol lol dize getir aşk kalbi kalbi
Lol lol hadi bu neyin harbi harbi
Yaşasın hayat budur manifesto 
Ters esiyor yine rüzgar
Ah önümüzde sert bi güz var
Ooff off
Niye herkes bu kadar ciddi
Okunmamiş kitaplar ama ciltli
Asık asık yüzlü insanlar
Ta yüreğine kadar kilitli
İçimdeki o oyun bahçesi
Ne oyası ne boyası ne de maskesi
Hadi kapa gözünü bir hayal kur
Lala lala lunapark sahnesi
Ters esiyor yine rüzgar
Ah önümüzde sert bi güz var
Ooff of

Sezen Aksu Köz Şarkı Sözleri
Yürüyoruz ateşe hep bir heves
Dönülür mü başa bembeyaz
Sineye çekilen yangınlardan
Bir avuç kül, biraz alaz 
Halimiz darmaduman
Sırrını gel çöz
Sönmeyiz de ah inceden
Tüter oluruz köz 
Bitmeyen bu sevdada
Perişanız her vedada
Nasıl yaşanacak bir daha
Ne seninle ne sensiz
Halimiz darmaduman
Sırrını gel çöz
Sönmeyiz de ah inceden
Tüter oluruz köz

Kördüğüm Şarkı Sözleri
Bu kördüğüm eski bir yara
Ta çocukken kestiler beni
Bir gün bile iyileşmedi ki
Ben kopardım hep kabuğundan
Aynı yerden vurulmuşuz biz
Aynı sele kapılmışız
Usanmadan hep ummuşuz biz
Defalarca unutulmuşuz
Lakin hayat fışkırır damarlarımızdan
Onca şeye rağmen
Doyasıya ölesiye
Ve biz bir yandan yüzü kızaran insan
Hayvan gibi atlarız avımızın üstüne
Hem katil hem kurban
Bu gördüğün kalp tutulması
Bir yağmadan hatıra bana
Kızgın mille işlenmiş dövme
Bu alnımdaki ölümüne kavga

Ey Benim Çocukluğum Şarkı Sözleri
Yorgunum hatırlamaktan
Hangi bir günahıma yanayım
Kendine düşman bin pişman
Bulabilsem yalvarayım
Bu dünyanın aşk bilgisi
Bir kara tahta silgisi
Nefsimin yenilgisi
Sonsuza dek cezalıyım
Ey benim dikenli yolum
Çocukluğum, olgunluğum
Ey benim çilehanem
Yana yana yolculuğum
Ne yapsam, nereye gitsem olmuyor
Hayattayken araftayım
Bir hatıraya sevdalı
Hem kazanan hem kaybeden taraftayım
Ne burada ne uzaklarda
Sofralarda, sokaklarda
Bilhassa güneşli soğuk bir güne
Uyandığım sabahlarda
Sınırsız bir boşluksun
Açlıksın, yokluksun
Sonra bir nağme mırıldanırım
Hala her şeyden çoksun

Ben Kedim Yatağım Şarkı Sözleri
Özledim koynunda uyanmayı yarı baygın sabahlara
Hiçbir şey düşünmeden, konuşmadan
Dalıp gitmek uzaklara
Sonra düşmek ölüm gibi uçurumlara
Nerdesin sesin nerde
Kirpiğinden düşen hüzün hala yerde
Hepsi boş
Kazanmalar başarmalar
Dilediğim onaylanmalar
Yoksun
Haklıydı diyorum soranlara
Ve karanlık perde perde sönerken
Gün seferden dönerken
Başlar aynı tören
Hayat bıraktığı yerden
Tüm hızıyla dönerken
Ben onu seyrederken
Çıkar gelir akşam
Ben kedim yatağım
Çok şikayetçiyiz senden

Hu Hu Şarkı Sözleri
Hangi ara yaşanmış da bitmiş onca anı ah be cancağzım
Kelimeler düğüm düğüm yakıyor boğazımı, acıyor ağzım
Yok oluru, gideri yok bu dünyanın, burası bir acıhane
Yok ya dedim, o zaman dedim, kalk dedim, tez yaşamamız lazım 
Üstüne bir de yeni sevgili yapmışım
Ki oldum olası sadece aşka tapmışım
Kan içip, kızılcık diye içime atmışım
Sonunda kuşu kafese kapatmışım
Üstüne bir de yeni sevgili yapmışım
Ki oldum olası sadece aşka tapmışım
Şu dünyanın da anasını satmışım
Be iki yüzlü, ne dünyaymışın
Ama buldum, ama buldum, ama buldum ya
Bir de duldum, bir de duldum, bir de duldum
Adamsın
Hu hu
Takarım zillerimi
Yerim o dillerini
Aman da fikirlerini
Yerim yerim
Düne baktım, güne baktım, gördüklerimi topladım çıkardım
Dedim, eğer elimde olsaydı ben bu dünyayı yakardım
Düğünü cenazesi, bir eksik bir fazla herkesin hikayesi
Yok ya dedim, o zaman dedim, kalk dedim, tez oynaşmamız lazım

Üfle De Söneyim Şarkı Sözleri
Durumumuz malum kimileri karun
Kimisi yokluktan bir lokmadan mahrum
Kimi ağlaşıyor kimi kıs kıs gülüyor
Kimi yolunu buluyor, yalan dünya dönüyor
Benim de boğazıma diziliyor lokmalar
Üzülüyorum ama kalbimde de aşk var
Neye yanacağıma şaşırıp kalmışım
Yolun başındayken nasıl inanmışım
Üfle de söneyim seveyim sevileyim
Acı değil, aşk ile demleneyim
Üfle de söneyim yorgunluktan öleyim
Sıcacık nefesini tellendireyim
Ne desem olmuyor, hiç kimse bilmiyor
Yaşanmadan asla hayat çakılmıyor
Gözümün önünde hep çocuk yüzleri
Bakıyorlar taze taze ümitleri
Anlamadım gitti, yeşil alan bitti
Ayılar da açıkta kaldılar ya kutupta
Neye yanacağıma şaşırıp kalmışım
Yolun başındayken nelere inanmışım

Koca Kıçlı Şarkı Sözleri
Neredesin be adam
Kaç gece oldu
Nerede söndürdün feneri yine,
Nerede
Seni sokak süpürgesi
Yine unuttun adresi
Elim kolum bağlı
Ayrılmak yok adetimizde
Ne hayallerim vardı
Bir Türk filmiydi
Sözüm ona parlak istikbalim
Lafta kaldı
Küfürbaz oldum
Oyunbaz oldum
Eni konu akşamcı
Yine şişeyi masaya koydum
Oooof kader ooooooffff
Oooooof yeter oooof
Diyorlar ki dudular
Kızım, alana kadar
Bir hayra açın ağzınızı
Kelimelerin gücü var
Ne çok biliyorsunuz
Vıdı vıdı bayılıyorsunuz
E sizin de işiniz bu
Bir nevi çalışıyorsunuz
Sizin de vardır kimbilir
Ne hatıralarınız
Boşuna mı vurdu çenenize
Ah ne yandınız
Bense resim yapardım
Ne güzel şarkı söylerdim
Koca kıçlı, sinirli
Bir kadın oldum apansız
Oooof kader ooooof
Ooooof yeter oooofff
Yetmedi bir de çoluğu çocuğu, kaynanası, görümcesi
Ebesi, dedesi, atası, yedi ceddi, bütün sülalesi
Çamaşırı, bulaşığı, temizliği, fazla mesaisi
Oyy ben miydim o anacığının kuzusu, birtanesi
Mutsuzum mutsuz
Ev kadını umutsuz
Oynatın beni dizilerde
Lazımsa bir huysuz

Benim Karanlık Yanım Şarkı Sözleri
Hiçbiriniz bilmezsiniz
Görmezsiniz karanlık yanımı
Kaç suçtan, cezadan sanık
Saklandığımı
Çok eski tarihlerden
Bütün insanlık günahlarını
İşlemişim, hala işliyorum
Kopara kopara canımı
Geldim defalarca
Gittim defalarca
Kaç bahçe kuruttum bilmem
Yüzleşmedim yıllarca
Kıydım defalarca
Kırdım defalarca
Kaç kalbi yordum
Kaç aşkı vurdum
Ama mahvoldum unutulunca
Bak gözüme gör kendini
Koyu kopkoyu asfalt rengini
Söyle neyi arıyorsun
Hangi tartıya göre dengini
Cennet de cehennem de
Melek de şeytan da bende
Hadi bul bakalım, göster bana
Farkımız nerde

Günaydın Memur Bey Şarkı Sözleri
Günaydın memur bey
Uzun zamandır hasretim
Hem güneşten hem tenimden nefesimden
Mahrumum hepsinden
Günaydın memur bey
Simsiyah bir çukur tıkıldığım sıkıştığım
Kemiklerimi saydığım
Dünya seyretti ben giderken
Erimiş cesedim ne fayda ıslak
Yağmuru emdim de
Kurtlara yem oldum
Biraz dur memur bey
Ahir zaman cevaplarım hazır değil
Yaşanmadan bitti seyir
Sorular kuyumda
Düşün sen memur bey
Akıl almaz
Nasıl bir karanlık getirdi bak
Eritti yaktı kapattı
Dünya seyretti ben giderken
Erimiş cesedim ne fayda
Islak yağmuru emdim de
Kurtlara yem oldum
Dünya şu naylon torbalarda

Göç Şarkı Sözleri
Bu görmüş geçirmiş raylar
Bu istasyonlar
Bu liman
Bu boş ya da dolu kalkan vapurlar
Kimbilir ne çok şey bilir
Anlatamazlar
Bitmez umuda yolculuk
Bağlayamazlar
Ya bayram ya matem her şehre varışları
Kadere kısmet bitişleri, başlayışları
Dere tepe, dağ bayır, deniz derya aşar
Taşır, tutunacak sebep arayışları
Yok bu yolun kılavuzu
Ne olacağı ne malum
Kim hakediyor cezayı
Kul yazar kul bozar kanun
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder