27 Nisan 2014 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Oya Bora 2014 Albümü: Aşk Güzel Şeydir / Adı Aşk Olsun

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Oya Bora uzun bir aradan sonra yeni albümlerini çıkardılar. İki diskten oluşan yeni albümün 1. diski Aşk Güzel Şeydir, 2. diski Adı Aşk Olsun adını taşıyor. Ossi Müzik etiketi ile piyasaya çıkan yeni albümde çok sayıda dizi filminde bulunan müzikler de yer alıyor. Albümün yapımcılığını Hakan Eren yapıyor. Toplam 34 parça bulunuyor. Çıkış parçası Yalan Dünya olmaktadır. Yalan dünya şarkısına yakın bir zamanda klip çekileceği belirtiliyor.



Albümde birinci sırada yer alan Nisa şarkısı ilk kez yayınlanıyor.

Aşk Güzel Şeydir Şarkı Listesi

1. Nisa (Böyle Bitmesin)
2. Aşk Güzel Şeydir (Aşk Güzel Şeydir)
3. Rüzgarın Şarkısı (Rüzgarlı Bahçe)
4. Hırçın Menekşe (Hırçın Menekşe)
5. Yalan Dünya (Hayat Bağları)
6. Serseri Aşıklar (Serseri Aşıklar)
7. Bana Şans Dile (Bana Şans Dile
8. Aşk İçin Geç Değil (Benimle Evlenir Misin)
9. Beni Unutma (Beni Unutma)
10. Giderim Bu Diyardan (Cennet Mahallesi)
11. Kırık Ayna (Benimle Evlenir Misin)
12. Sevdalı Bulutlar (Benimle Evlenir Misin)
13. Yol Arkadaşım (Yol Arkadaşım)
14. Azad Bir Kuştum (Ölüm Çiçekleri)
15. Kos (Mavi Düşler)
16. Bosna Şarkısı (Ölüm Çiçekleri)
17. Suzan Suzi (Ekmek Teknesi)

Adı Aşk Olsun Şarkı Listesi

1. Katre Katre (Ölüm Çiçekleri)
2. Bize Kalan Nedir (İnsan Aldandı)
3. Alev Alev (Alev Alev)
4. Hanno ninnoy (Sıcak Saatler)
5. Salih (Sıcak Saatler)
6. Ne Mümkün (Merdoğlu)
7. Yabancı Aşık
8. Büyük Buluşma (Büyük Buluşma)
9. Nevin (Serseri Aşıklar)
10. Kaos (Bana Şans Dile)
11. Adı Aşk Olsun (Adı Aşk Olsun)
12. Rehine (Bana Şans Dile)
13. Kırık Şarkı (Keşanlı Ali Destanı)
14. Acı
15. Bebeğimsin (Böyle Bitmesin)
16. Biz Bu Şafak Vaktinin Neresindeyiz (Leoparın Kuyruğu)
17. Böyle Bitmesin (Böyle Bitmesin)

OYABORA : Oya Küçümen, Bora Ebeoğlu

Aşk Güzel Şeydir / Adı Aşk Olsun Yayın Tarihi: Nisan 2014
Mastering : Bora Ebeoğlu
Yapım ve Süpervizor : Hakan Eren – Ossi Müzik
Grafik Konsept Tasarım ve Gerçekleştirme : Bülent Erkmen
ALEV ALEV şarkısında solist : Dilek Türkan
ARIA VOKAL GRUBU : Ferruh Gencer, Hüseyin Tuncel, İbrahim Çetinbudak, Demet Gürsoy, Serap Çağlayan
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder