18 Mart 2014 Salı

  |  Yorum yok  |  

Hayat 2 Bilet Şarkı Sözleri - Deniz Seki

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Deniz Seki'nin yeni albümünde yer alan Hayat 2 Bilet şarkısının sözleri görenler tarafından çok beğenildi. Şarkının sözleri ünlü şarkıcı tarafından sosyal medyada hayranları ile paylaşıldı. Deniz Seki'nin 8. albümü önümüzdeki ay müzikseverlerle buluşacak. Şarkıda 12 parça yer almaktadır. Yeni albümü için Deniz Seki İskender Paydaş ve Sadun Ersönmez gibi müzisyenlerle çalışmıştır.



Hayat 2 Bilet Şarkı Sözleri

Zamanında olmuş

Olanlar olabilir

Kalp krılıp yen

İçinde kalabilir

İnsan bu dünyaya

Zaten misafir

Gelişimiz belli

Gidişimiz belli değil

İnsanın ömrü bi kere

Dünyaya gelince

Kalp kırılınca içinde

Yen kalınca

Hayat 2 Bilet sadece

Biri geliş

Biri de dönüş

Sen istersen

Sen istersen dövüş

İstersen seviş

Korkmuyorum korkmuyorum

Korkmuyorum korkmuyorum

Hayat senden artık

Hiç korkmuyorum

Bıkmadım bıkamıyorum

Aşk çok yüzsüz

Kaçamıyorum

Hayat senden artık

Hiç korkmuyorum


-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder