25 Nisan 2014 Cuma

  |  1 yorum  |  

Berkay Aşk Melekleri Albümü Şarkı Listesi ve Detaylar

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Berkay'ın yeni albümü Aşk Melekleri yakın zamanda yayınlanmaya hazırlanıyor. 11 şarkıdan oluşan albümde yer alan şarkıların isimleri aşağıdaki gibidir:

Berkay Aşk Melekleri


Berkay Aşk Melekleri Albümü Şarkıları

01. İnanırım
02. Gel gel
03. Sen Varsın
04. İçinde Azından
05. Saygı Duyarım
06. Aşk Melekleri
07. İki Kişiden Biri.
08. Baştan Sevelim.
09. Yığılıp Transfer.
10. Unuturum.
11. Kararsızım.

Albümde yer alan İnanırım şarkısı geçtiğimiz günlerde yayınlandı ve beğeni ile karşılandı.

İnanırım şarkısının sözleri
Sanmasınlar yıkıldım,
Sanmasınlar ben çöktüm,
Bir başka bahar için
Sadece yaprak döktüm
Kalbinde bana yer var mı?
Tek sözüne inanırım
Bana ne istersen de (2)
Söyleyemem hiç derdimi
Bilirsin sen beni hatta
Sen susunca kahrolurum
Göz konuşur kalbim asla
Görmeliydin ben en başında
Olmamıştı sırf inadından
Bize dair yaşananlar
Vuruyor bak sol yanımdan (2)
-- Sponsorlu Bağlantılar --

1 yorum: