25 Nisan 2014 Cuma

  |  5 yorum  |  

Murat Dalkılıç Saltanat Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Murat Dalkılıç'ın yeni şarkısının adı Saltanat olmaktadır. Yeni albümün 14 tane şarkısından bir tanesi olan şarkı Oytun Karanacak imzası taşıyor.

Murat Dalkılıç Saltanat Şarkı Sözleri


Saltanat Şarkı Sözleri

Bak bize bi varmış bi yokmuş eskiden
Nasıl da idareten yaşıyormuşuz ayrı ayrı telden
Sen bana ben sana tuzaklar sermeden
Kalbe zeval vermeden yaşıyamaz olduk aşkı

Sözler tutulmadı kalpler sınıfta kaldı yeniden
Başlasak hayırlısı bilmem yüzde kaç olur hata payı
Zaman kaybedince hakkımız yanmış

Aslında hiç kolay olmadı ağlaya ağlaya gözyaşı kalmadı
Fikri firar akıl senden başkasını almadı
Ne gençlik çağının hovardalıkları ne yazın kalpteki kıpırdanışı
şu sendeki saltanatı kaldıran olmadı (2)
O ihtimali bile düşünmeye fırsat olmadı
-- Sponsorlu Bağlantılar --

5 yorum:

  1. SÜPER YA ÇOK TATLISIN MURAT ABİ <3 AYRICA ÇOKTA YAKIŞIKLI<3<3<3<

    YanıtlaSil
  2. SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel şarkı seni çok seviyorum sesin mükemmel bana göre en iyi sanatçısın şarkılarına bayılıyorum seni çooooook seviyorum çok güzel gülüşün var :D

    YanıtlaSil
  4. ne gençlik çağıNIN hovardalıkları olacak

    YanıtlaSil
  5. Ne yazın kalpteki kıpırdanısı olması lazım kapı arası degil murat sper olmuş çok tatlısın canım gülüşünü cook seviyorummm💜💜💜💜💙💙💛💛💚💚💚♥♥♥

    YanıtlaSil