14 Nisan 2014 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki... sözleri ile başlayan şarkının adı Vur Gitsin Beni'dir. Şarkı İbrahim Tatlıses'in 1991 Vur Gitsin Beni adlı albümünde yer almıştır. Dinlenmeye değer, hüznü iyi bir şekilde yansıtan çok güzel bir şarkıdır. Birçok sanatçı tarafından seslendirilmiş ve geçtiğimiz yıl O Ses Türkiye'de (Erkam Aydar, Cüneyt Yıldarı, Esra Parhan tarafından farklı zamanlarda) seslendirildikten sonra yeniden gündeme oturmuştur.

Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki sözleri

En son Demet Akalın tarafından da başarıyla seslendirilen şarkının sözleri aşağıdaki gibidir.

Vur Gitsin Beni Sözleri
Benden sevgi değil canım istesen
Boynum kıldan ince vur gitsin beni
Ömrüm hep kış oldu bahar ne gezer
Soldu çiçeklerim kır gitsin beni
Soldu çiçeklerim yol gitsin beni 
Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki
Sen de bir kenara at gitsin beni
Her gelen yakıpta kavurdu beni
Savur küllerimi yak gitsin beni 
Felekle kaderim bir oldu vurdu
Sen de yerden yere vur gitsin beni
Yanıma yaklaşma dertle doluyum
Sen de uzaklardan sev gitsin beni 
Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki
Sen de bir kenara at gitsin beni
Her gelen yakıpta kavurdu beni
Savur küllerimi yak gitsin beni!
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder