15 Nisan 2014 Salı

  |  1 yorum  |  

Metin Arolat Karavan Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Metin Arolat yeni şarkısı Karavan'ı yayınlamaya hazırlanıyor. "Yerleşelim senle bir karavana" diyen Metin Arolat'ın bu yeni şarkısının söz-müziği Alper Narman - Onur Özdemir, Düzenlemesi Volga Tamöz, Eller havaya versiyonu Burak Buluç ve Volga Tamoz, Miz Tarık Ceran imzası taşıyor. Yapım Poll Production, Yapımcı Polat Yağcı'dır.

Metin Arolat Karavan Şarkı Sözleri
Metin Arolat 2014

Metin Arolat Karavan Şarkı Sözleri

Aşk başımda, düğüm boğazımda
Kaç sene geçmiş, kim bu karşımda?
Ah, bir balkon gibi kış ortasında,
Yapayalnız, terk edilmiş, gönül yarasıyla...

Aşk, ne soylu seni hatırlayınca...
Bir daha, tamiri yok mu? unutmayınca...

Aşk yangını bacayı sarar,
Ne sana köle olur, ne de bana,
Bildik evleri yıkalım,
Yerleşelim senle bir Karavana (2)

Yüz yaşıma gelsem bile orda,
İlk aşk unutulmaz, bin ömrüm olsa,
Ahh, dönülse o yaz akşamlarına,
Açar mı yine dalından koparılan manolya?

Aşk, ne soylu seni hatırlayınca...
Bir daha, tamiri yok mu? unutmayınca...

Aşk yangını bacayı sarar,
Ne sana köle olur, ne de bana,
Bildik evleri yıkalım,
Yerleşelim senle bir Karavana (2)
-- Sponsorlu Bağlantılar --

1 yorum:

  1. Bence çok güzel ve eğlenceli bi şarkı. Ben bu şarkıyı ciktigindan beri yani yazdan beri dinliyorum. Sözlerinin tamamını bilmediğim için yazmak istediğimde şarkıyı kimin söylediğini öğrendim.

    YanıtlaSil