15 Kasım 2016 Salı

  |  Yorum yok  |  

Mümin Sarıkaya Ben Yoruldum Hayat Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Ben Yoruldum Hayat Mümin Sarıkaya'nın aynı isimli albümünde yer alan eserlerindendir. Şarkı ilk kez Youtube platformu üzerinden paylaşılmış ve büyük ses getirmiştir. Daha sonra birçok dizide de seslendirilen Ben Yoruldum Hayat şarkısı sanatçının 2016 yılında çıkardığı albümüne dahil edilmiştir. Şarkının sözleri ve müziği Mümin Sarıkaya'ya aittir.


Mümin Sarıkaya Ben Yoruldum Hayat Şarkı Sözleri
Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Bu öksüz başıma gözdağı verme
Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Yol verdim sevdanın en delisine
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim
Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı açtırma benim
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder