27 Nisan 2014 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Oya Bora Beni Unutma Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Oya & Bora'nın yeni 2014 albümleri Aşk Güzel Şeydir & Adı Aşk Olsun'da yer alan Bora Ebeoğlu'nun söylediği Beni Unutma şarkısının sözleri aşağıdaki gibidir.

Oya Bora Beni Unutma Şarkı Sözleri


Oya Bora Beni Unutma Şarkı Sözleri

Hayat en baştan yolunu çizmişsenin yürü diye
Canın isterse gönlün dilerse yaşa diye
Hayallerin de ümitlerin de tuz biber üstüne
Canın isterse gönlün dilerse yaşa git işte

Yeter ki beni unutma unutma unutma (2)
Nerede olsan nasıl yaşarsan beni unutma

Her nefesinde her gülüşünde seni düşünürüm
Beni seversen sensizliğe daha kolay alışırım
Gecelerinde rüyalarında yaşar avunurum
Dokunmasam da böyle uzaktan bakar dururum

Yeter ki beni unutma unutma unutma (2)
Nerede olsan nasıl yaşarsan beni unutma

Söz : Bora Ebeoğlu
Beste : Bora Ebeoğlu
Düzenleme : Cengiz Onural, Bora Ebeoğlu
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder