6 Nisan 2014 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Safiye Soyman 2014 yeni Albümü İşte Benim Dünyam

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Safiye Soyman'dan İşte Benim Dünyam yeni albümü raflarda yerini aldı. Yeni albümde toplam 12 şarkı bulunuyor.  Albümde Adnan Şenses’in "Kavuşamadık, Gökhan Tepe’ye ait "Annem", Ferhat Göçer’in "Bu Şarkı Bizim Olsun" şarkıları da yer alıyor. Albümün çıkış şarkısı ise Gökhan Tepe’ye ait "Annem" olmaktadır.

Safiye Soyman 2014 yeni Albümü İşte Benim Dünyam


İşte Benim Dünyam Şarkı İsimleri

01-Ben Sana Yandım
02-Kavuşamadık
03-Annem
04-Yaralı Kalbim
05-Bizim Şarkımız
06-Diyar Diyar
07-Bi’de Seviyom Dedi
08-Ankara Kalmaz Sana
09-Çokta Deli Oynuyon
10-Dım Dım Yar
11-Boluluyum
12-Erzurum Yaylasıyam

Annem Şarkı Sözleri

Söz - Müzik: Gökhan Tepe
Hatıralardan bir yol çizdim kendime
Hatırladım gelip geçenleri
Gülüyorum şimdi halime
Hatıralardan bir yol çizdim kendime
Unutmadım yıkıp geçenleri
Karaladım kirli deftere
Yalan kimse sen değil
Ölümlü aşkları ezberledim
Hiç biri senin kadar can değil 
Çok yanlızım sana gel diyemem
Yalanlardan yoruldum ahh
Sonumu bilemem... 
Hatıralardan bir uçurtma göklerde
Peşinde ağlayan çocukluğum
Koşuyorum senli günlere
Yalan kimse sen değil
Ölümlü aşkları ezberledim
Hiç biri senin kadar can değil 
Annem annem
Çok yanlızım sana gel diyemem
Yalanlardan yoruldum ahh
Sonumu bilemem...
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder