6 Mayıs 2014 Salı

  |  Yorum yok  |  

Deniz Seki Hayat 2 Bilet Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Deniz Seki'nin yeni albümü İz'de yer alan "Hayat 2 Bilet" adlı şarkı sevilen şarkıcının yeni albümü için yaptığı ilk şarkı olmanın özelliğini taşıyor.

Deniz Seki Hayat 2 Bilet Şarkı Sözleri

Şarkının sözlerini sosyal medya üzerinden hayranları ile paylaşan Deniz Seki bu şarkı ile ilgili aşağıdakileri söyledi:
Bu şarkının düzenlemeleri yapılırken İskender (Paydaş) şarkı Demirel söylemleri gibi başlıyor diye takıldı. Bizim çok beğendiğimiz çok içimize sinen bir albüm oldu.

Deniz Seki Hayat 2 Bilet Şarkı Sözleri 
Zamanında olmuş
Olanlar olabilir
Kalp kırılıp yen
İçinde kalabilir
İnsan bu dünyaya
Zaten misafir
Gelişimiz belli
Gidişimiz belli değil
İnsanın ömrü bi kere
Dünyaya gelince
Kalp kırılınca içinde
Yen kalınca
Hayat 2 Bilet sadece
Biri geliş
Biri de dönüş
Sen istersen
Sen istersen dövüş
İstersen seviş
Korkmuyorum korkmuyorum
Korkmuyorum korkmuyorum
Hayat senden artık
Hiç korkmuyorum
Bıkmadım bıkamıyorum
Aşk çok yüzsüz
Kaçamıyorum
Hayat senden artık
Hiç korkmuyorum
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder