24 Mayıs 2014 Cumartesi

  |  Yorum yok  |  

Murat Dalkılıç Bu Nasıl Aşk Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Murat Dalkılıç'ın yeni albümünde yer alan "Bu nasıl aşk" şarkısına çekilen klip Salı 27 Mayıs 2014 Salı tarihinde yayınlandı. Yeni şarkının bestesi Oğuzhan Koç'a aittir. Klibin yönetmenliğini Sedat Doğan üstleniyor.

Murat Dalkılıç Bu Nasıl Aşk Şarkı Sözleri
Murat Dalkılıç Daha derine hazırlıklarında....

Murat Dalkılıç Bu Nasıl Aşk Şarkı Sözleri

Atacaksan küçük at bari yalanları yerim o zaman
Takacaksan elleri koluna bu aşk nasıl derim o zaman
Sevdiğimi bildiğini hayatımı sildiğimi
Şu bedenden geçtiğimi bi çözemedin sen
Nasıl çekip gittiğine inanmadım bittiğine
Seni ilk kez gördüğüme sevinemedim ben
Bildiğim en derine gömdüm aşkı
Kimseler onu bulamaz
Sende de yok kimsede de yürek
Bana bi daha yaşattıramaz
Öptüğüm ellerine baktım başka elden bulaşmış gurur
Dönüp de bi daha olalım dersen adı bi tek arkadaşlık olur

Murat Dalkılıç Bu Nasıl Aşk
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder