27 Mayıs 2014 Salı

  |  Yorum yok  |  

Recep Aktuğ Yaşamak Albümü Yakında

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Ünlü şarkıcı ve oyuncu Recep Aktuğ yakın zamanda Yaşamak isimli yeni albümünü çıkarmaya hazırlanıyor. Albümde toplam 12 şarkı yer alıyor. Şarkıların bir kısmının söz ve müziği sanatçının kendisine aittir. Esen Müzik etiketiyle çıkacak olan yeni albümde yer alan şarkılardan biri de "Ne dilersen" adlı şarkıdır.


Yaşamak albümünde yer alan şarkıların isimleri

  • Nerelerdeydin - Söz & Müzik: Recep Aktuğ
  • Adio Querida - Söz & Müzik: Anonim
  • Bıraktı Gitti - Söz & Müzik: Recep Aktuğ
  • Salaş Bar - Söz & Müzik: Norayr Demirci 
  • Ne Dilersen (La Vie Populaire) - Adapte Söz: Recep Aktuğ Orijinal Söz: Jean & Loup Dabadie Müzik: Hocine Lasnami & Enrico Macias
  • Sen Aşkımsın feat. Gül Aktuğ - Söz: Asuman Tuna Akdağ     Müzik: Arif Serdengeçti
  • La Flor De Estambul - Söz: Javier Ruibal     Müzik: Eric Satie
  • Tövbe Tövbe - Söz & Müzik: Recep Aktuğ
  • Hadi İnşallah - Söz & Müzik: Recep Aktuğ
  • Dans Et Benimle - Söz: Berrin Bergman & Recep Aktuğ     Müzik: Recep Aktuğ
  • Gel Gitme - Söz: Mevlana     Müzik: Recep Aktuğ
  • Yaşamak - Söz & Müzik: Recep Aktuğ 


Ne dilersen şarkı sözleri

Orijinal Şarkı: La Vie Populaire
Besteciler: Enrico Macias & Hocine Lasnami
Söz Yazarı: Jean Loup Dabadie
Türkçe Sözler: Recep Aktuğ
Aranjör: Ceyhun Çelik
Belli ki üzülmüşsün yalnız kalmışsın
Bir daha sevmem deyip kesip atmışsın
Belli ki kırılmışsın yalnız kalınca
Hiç mutlu olmamışsın hayat boyunca
İlk görüşte aşık oldum vuruldum sana
Bundan sonra yok ki benim için sensiz bir dünya
Tam sonbahar yaşıyorken
Hüzünler beni sarmışken
Ansızın karşıma çıktın
Sevmeye hazırım eğer istersen
Yüreğim ürperiyor sana baktıkca
Delice bir sevda bu geldi başıma
Senden bir başkasına yer yok dünyamda
Her gece benimlesin rüyalarımda
İlk görüşte aşık oldum vuruldum sana
Bundan sonra yok ki benim için sensiz bir dünya

-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder