26 Mayıs 2014 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Serdar Ortaç'ın yeni 2014 albümü piyasaya çıktı. 20. yıl özel bana göre aşk albümünde yer alan özel şarkılardan biri de "Bilmediğim Yerlerdesin" şarkısıdır. Sözleri Tarık İster, müziği Suat Aydoğan imzası taşıyor. Bilmediğim Yerlerdesin şarkı sözleri aşağıdaki gibidir.

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Şarkı Sözleri
Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Şarkı Sözleri

Seni sevdiğime bin pişmanım, kalpten sevmek bu mu söyle?
Senden bana bir ömrü boş yere verdim, sen beni bıraktığına pişman.

Gözümün içine bakarak yalan söyledin sen
Çaresiz bekleyip deli oldum ben (x2)

Seni ne kadar çok aradım sordum sayısızca
Bilmediğim yerlerdesin hasretinle yaşıyorum
Kahrolarak soruyorum kendime
Dönmemenin sebebini bu anlamsız sensizliği
Haykırarak söylüyorum, seni çok seviyorum.
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder