30 Mayıs 2014 Cuma

  |  Yorum yok  |  

Sıkıntılı bir gün

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Hava sıkıntılı bugün...

Benim gibi...


Belki nefes alamadan bağırırcasına ağlamak ve rahatlamak istiyor...

Hani derler dibe vurmak diye, işte öyle dibe vurmak istiyor belki...

Aynı benim gibi...

Dibe vurunca yukarı çıkmak zor olsa da bazen, yere çakılmak iyi mi geliyor ne...

Bilmiyorum...

Ama yapamıyor tabi...

Hava da benim gibi bi açıyor bi soluyor...

Belli etmiyor güya sıkıntısını ama ne çare...

Bi güneş açıyor...

Bi yağmur yağıyor...

Bi kavuruyor, bi üşütüyor...

Ne yaptığını ve ne yapacağını o da bilmiyor...

Sadece, yalnızca yazın gelmesini bekliyor.

Ve çocukluğunu özlüyor bazen...

Çocukken yaşadığı o güzel yazları...

Ama o yazlar artık yaşanmıyor...

Ne mevsim yaşatıyor, ne ben, ne de insanlar...

Necla Ekinci
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder