6 Mayıs 2014 Salı

  |  Yorum yok  |  

Suadiye Aşk Falakası Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Suadiye'nin Arpej Yapım etiketi ile yayınlanan yeni albümü kendi ismini taşıyor. Albümde yer alan şarkılardan ikinci klip Aşk Falakası adlı şarkıya çekildi. Şarkının sözleri ve müziği Suadiye Övenç'in imzasını taşıyor. Düzenleme Onur Betin'e aittir.

Suadiye Aşk Falakası Şarkı Sözleri


Suadiye Aşk Falakası Şarkı Sözleri
Kendin ettin
Sen oynadın
Kendin yazdın
Sen rol aldın
Kendin ettin
Sen hak ettin
Kendin yazdın
Son sözlerin
Kalpleri inada, gözleri fesada
Olmadı gitti senleyken
Yüreğim seninle oldum olası
Kahrın bende, beni bitirdi
Senden sonrası aşk falakası
Kendime böyle söz geçirdim
Yüreğim söyledi sana inandım
Suretin gelse gözümün önüne
Senden sonrası aşk falakası
Kendin ettin
Sen oynadın
Kendin yazdın
Sen rol aldın
Kendin ettin
Sen hak ettin
Kendin yazdın
Son sözlerin
Kalpleri inada, gözleri fesada
Olmadı gitti seninleyken
Yüreğim senle oldum olası
Kahrın bende, beni bitirdi
Senden sonrası aşk falakası
Kendime böyle söz geçirdim
Yüreğim söyledi sana inandım
Suretin gelse gözümün önüne
Senden sonrası aşk falakası
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder