16 Haziran 2014 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Murat Dalkılıç Kimim Ben Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Murat Dalkılıç'ın 2014 albümü olan Daha derine'de yer alan şarkılardan biri de Kimim Ben şarkısıdır. Şarkının sözleri aşağıdaki gibidir.

Murat Dalkılıç Kimim Ben Şarkı Sözleri

Murat Dalkılıç Kimim Ben Şarkı Sözleri
Kimim ben
Sana isyan edecek
Kimim ben
Seni anlayıp sevecek
Kimsin sen
Bana emir verecek
Kimsin Sen
Kimsin Sen
Nefessiz bir ormanda
Hayatım elindeymiş
Şımarmış öfkelenmişsin
Herşey seninmiş gibi
Yine konuştun yine
Herkes düşman sana
Yine bağırdın bana
Kalbine baksana
Kimim ben
Sana isyan edecek
Kimim ben
Seni anlayıp sevecek
Kimsin sen
Bana emir verecek
Kimsin Sen
Kimsin Sen
Huzursuz zamanımda
Gözyaşın donmuş sanki
İsyanın yalan yüzü kalabalık
Çirkin bir şehir gibi
Yine konuştun yine
Herkes düşman sana
Yine bağırdın bana
Kalbine baksana
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder