14 Temmuz 2014 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Bora Duran Yan Yana Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Yan Yana şarkısı Bora Duran'ın İnsan adlı albümünde yer alan şarkıdır. Şarkının sözleri ve müziği Bora Duran'a aittir. Yan yana şarkısının sözleri aşağıdaki gibidir.

Bora Duran Yan Yana Şarkı Sözleri

Bora Duran Yan Yana Şarkı Sözleri
Anladım bu acılar bana yokluğundan emanet,
Yandım aşkın yolunda, yandım ne olur yardım et,
Sevdikçe üzülürsün dediler, kimseyi dinlemedim,
Yalnızlığın dibini gördüm orada demlendim.
Çözdüm olmuyor, acısı dinmiyor,
Çok yoruldum, yüzün uyutmuyor,
Sana kavuşsam, tutabilirsem,
Hiç bırakmam ellerinden,
Kalbimde derin yaralar var,
İçinde kaybolduğum anılar.
Benim sana herkesten çok ihtiyacım var anla,
Bir ışık yak bu dipsiz kuyudan beni kurtarsana,
Kimsenin yeri dolmaz herkes tek bu dünyada,
Gel ne varsa razıyım yeter ki yürüyelim yan yana (x2)
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder