27 Temmuz 2014 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Selen Bodrumdayım Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Bodrumdayım Selen'in Gülümse albümünde yer alan şarkılardan biridir. Barlas'ın imzasını taşıyan şarkının sözleri aşağıdaki gibidir.

Selen Bodrumdayım Şarkı Sözleri


Selen Bodrumdayım Şarkı Sözleri
Beni her nefeste öldüren bir aşkın vardı
Her anımda kalbine buz gibi karlar yağardı
Sözler bitti sonra bir kırık kalp kaldı
Bak şimdi yaz geldi 
Kuruttum gözümden akan yaşları
Geride bıraktım kara kışları
Toplarım o eski pembe çantamı
beni ararsanız Bodrum'dayım
Kuruttum gözümden akan yaşları
Geride bıraktım kara kışları
Bulurum hem belki hem yeni aşkımı
Gidiyorum bu yaz Bodrum'dayım 
Beni kimler sevdi kimler anladı
Beni kimler üzdü kimler ağladı
Yaralar kabuk tuttu hepsi bir bir kapandı
Bak şimdi yaz geldi 
Kuruttum gözümden akan yaşları
Geride bıraktım kara kışları
Toplarım o eski pembe çantamı
beni ararsanız Bodrum'dayım
Kuruttum gözümden akan yaşları
Geride bıraktım kara kışları
Bulurum hem belki hem yeni aşkımı
Gidiyorum bu yaz Bodrum'dayım 
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder