1 Ağustos 2014 Cuma

  |  27 yorum  |  

Aydilge Aşka Gel Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Kiraz mevsimi müziği ile son dönemlerde büyük beğeni kazanan genç şarkıcı Aydilge "Aşka gel" isimli yeni single'nı yayınladı. Aşka gel'in sözleri aşağıdaki gibidir.


Aydilge Aşka Gel Şarkı Sözleri

Kalbimi çaldın bir anda
Açmamı beklemedin sen
Belki de hep zile basıp da
Kaçmayı sevdiğinden...

Gerçeği gördüm bir anda
Yok duramam buralarda
Ateşle oynamak isterim
Yana yana yan yana
Narina nanina
Tenimde fırtına
Narinna nanina
Var ya...

Hadi sen de söyle, aşka gel de, böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa, sevda neyime
Gerisi bahane, ben divane, öpse deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa, sevda neyime
Aşkım delice

Kalbimi çaldın bir anda
Açmamı beklemedin sen
Belki de hep zile basıp da
Kaçmayı sevdiğinden...
Narina nanina
Tenimde fırtına
Narinna nanina
Var ya...

Hadi sen de söyle, aşka gel de, böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa, sevda neyime
Gerisi bahane, ben divane, öpse deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa, sevda neyime
Aşkım delice

Hadi gel aşka
Yanıma
Hadi gel aşka
-- Sponsorlu Bağlantılar --

27 yorum:

  1. Cok guzell :-)

    YanıtlaSil
  2. şarkı süperrrrrr

    YanıtlaSil
  3. süper bir şarkı

    YanıtlaSil
  4. güzel bayıldım

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzelll :))

    YanıtlaSil
  6. Melekmi bu aydilge abla

    YanıtlaSil
  7. çok süperrrrrrrrrrrr bi şarkı

    YanıtlaSil
  8. Çok guzelllllllllll tebrikler

    YanıtlaSil
  9. Gitiğim karal fest 20 .yıl konserinde duymustum gerçekten aydilge yine süper bir şarkı yapmış süper süper süper .net

    YanıtlaSil
  10. Eglence bir sarki zaten sizinde bu sozleri yayinlamaniz eglencimizi daha cok arttirdi tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. Aydilge ablam yine döktürmüş müthiş bir şarkı müthiş müthiş müthiş .com

    YanıtlaSil
  12. Yani yorum bile yapamiyok o derece güzel anlayin istese

    YanıtlaSil
  13. harika bir şarkı aslında

    YanıtlaSil
  14. BAYILDIMMMMMMMM EN ÇOK KİRAZ MEVSİMİ İÇİN:)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel ve herkes benim sesimi sizin sesinize benzetiyor

    YanıtlaSil
  16. benim ablam kiraz mevsiminde oynadigi icin
    yani oykubenim ablqm oldugu icinbl onun sqrkisi opuyor

    YanıtlaSil
  17. kendimi değil kalbimi

    YanıtlaSil
  18. aşkım delice olucak orası

    YanıtlaSil
  19. bnce sesi çok aman aman bi ses değil ama bu şarkıya yakışmış yani neyse bnden bu kadar yanıtlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil