4 Ağustos 2014 Pazartesi

  |  62 yorum  |  

Hadise Prenses Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Prenses Hadise'nin yeni 2014 albümü Tavsiye'nin en çok beğenilen şarkılardan biridir. Şarkının sözleri bu yazımızda yer alıyor.

Hadise Prenses Şarkı Sözleri

Hadise Prenses Şarkı Sözleri
Ne zaferinden bahsediyorsun
Savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman varsaymışsın
Sen rekabet iste
Ben buna bayılıyorum
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup da zor durumda kalma
İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinde
özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım!
-- Sponsorlu Bağlantılar --

62 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Prensesler gibiydim ben baba evinde :) harika bi şarkı!

    YanıtlaSil
  3. Prensesler gibiydim ben baba evinde ve hala oyleyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yaa sen evde kalmışsın haberin yok

      Sil
    2. kesinlikle samet öztürk sen ewde kalmışsın sonuçta ewde kalanın derdini ewde kalan anlıyo anladığına göre ewde kalmışsın

      Sil
  4. Kadının gucunu hafife alma erkeklik gurun vardir sanirim

    YanıtlaSil
  5. Harikaaaa cidden

    YanıtlaSil
  6. Bir kadını ancak böyle güzel anlatabilir bir şarkı süper ya :-)

    YanıtlaSil
  7. Aynen kocama iade edilir :)

    YanıtlaSil
  8. Mukemmelll emegine saglikk

    YanıtlaSil
  9. Benim için yazılmış sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. Yaniyosun hadiseee ablaaa "))

    YanıtlaSil
  11. hadise süper bir sanatçı yaa şarkı mükemmel ötesi günde kaç defa dinliyorum ben bile sayamıyorum bitanesin ya

    YanıtlaSil
  12. on numara besss yıldızz <3

    YanıtlaSil
  13. harikaaaaaaaa mükemmel ötesi bide erkek arkadaşıma gelsin bu.İstersen bana ukala mukala de.

    YanıtlaSil
  14. BENCE SÜPERDİ BEN BU ŞARKIYI HABERE DİNLİYORUM AMA SADECE HADİSENİN ÇOK ŞARKILARI VARDIR BEN SİZEDE HADİSENİN ŞARKILARINI DİNLEMENİZE TERCİHEDERİM

    YanıtlaSil
  15. Süper yaaaa :):):) <3

    YanıtlaSil
  16. Süper ötesi istersen bana ukala mukala de:) bravo hadise yine yapmışsın yapacağını

    YanıtlaSil
  17. Super hadise super bir kadin onun sarkisi da bukadar harika olur

    YanıtlaSil
  18. Harika mükemel

    YanıtlaSil
  19. Prensesler gibiydim bn baba evinde :DDD

    YanıtlaSil
  20. şarkı sözleri güzel uzun zaman sonra ilk defa güzel bir iş yaptı klipte harika

    YanıtlaSil
  21. Ne zaferinden bahsediyorsun Savaşla aşkı karıştırmışsın.. süperrr yaa :D

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir şarkı klibide harika ben cok begendım herkeze tavssiye ederim hadise ablayıda çok seviyorum zaten çok gzel ve çok sempatik diğer ünlüler gibi değil şarkının en sevdiğim yeride istersen bana ukala mukala de kısmı orası çok güzellll....

    YanıtlaSil
  23. İstersen bana ukala mukala de :) Hadise Aşksın Ya

    YanıtlaSil
  24. çok güzel ya naısl güzel şarkı yapıyorlar ya .s :O o.O

    YanıtlaSil
  25. bu şarkı çok güzel ya

    YanıtlaSil
  26. IsterSen Bana UkaLa MuKala De !

    YanıtlaSil
  27. Kadinlik gururunu hafife alma!

    YanıtlaSil
  28. Hadise kadinlik gururuna cok onem veriyor

    YanıtlaSil
  29. Dogru prenses gibiydim baba evinde

    YanıtlaSil
  30. Cok guzel bir sarki erkekler imrenecek
    Tabi bazilari bazilari degil

    YanıtlaSil
  31. Ozgurlugume golgeyi hakaret sayarimm !!! haha

    YanıtlaSil
  32. hadise gibi manitam olsun hergün savaşa giderim ulen... :)

    YanıtlaSil
  33. Gölgeyi hakaret sayarim tam olarak nedemek?

    YanıtlaSil
  34. Size bir sarki onereyim aydilge haberin yok 2013 dinleyin hadisenin bu sarkisi suoer buna diyecek yok dinleyip duruyorum :)

    YanıtlaSil
  35. "gölgeyi hakaret sayarım" tam olarak ne demek diyorsun da aslında orada durum daha vahim. "gölgeyi hakaret sanırım" diyor. dikkatli dinlersen sayarım değil sanırım diyor.

    YanıtlaSil
  36. hadisenin en çok beğendiğim şarkısı PRENSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

    YanıtlaSil
  37. hadise çok güzel söylüyor

    YanıtlaSil
  38. çok güzel bir şarkı bayıldim

    YanıtlaSil
  39. İSTERSEN BANA UKALA MUKALA DE

    YanıtlaSil
  40. TEK KELİMEYLE SÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  41. İSTERSENİZ BENİM YORUMUMA CEVAP YAZMAYIIIN
    İŞTE BÖYLE OLUR
    TUTSAK OLMAK ZORUNDA
    BANA KAPAK TUNANINDA
    HA HA HAHAHAHAHA


    VE BUNU ŞARKIYLA OKUYUN

    YanıtlaSil