15 Ağustos 2014 Cuma

  |  1 yorum  |  

Zamanın Eskitemediği Türküler

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Türküler, kültürümüzün en önemli parçalardan biridir. Dinlediğimizde bizleri alıp uzak diyarlara götüren türküler her dönemde dinlenen sanat eserleri olmuştur. Türküler halkın müziği olarak duyguları, gelenekleri, aşkları, ayrılıkları, saygıyı ve daha bir çok unsuru içerisinde barındırmaktadır. Tüm zamanların en iyi türküleri sıralamasına baktığımızda durum şöyledir:

en iyi türküler


Tüm zamanların en iyi türküleri 

Türkücü İsmi  - Türkü İsmi
  • Neşet Ertaş - Açma Zülüflerin Yellere Karşı
  • Aşık Mahzuni Şerif - İşte Gidiyorum Çeşm-i Siyahım
  • Aşık Mahzuni Şerif - Merdo
  • Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım
  • Aşık Veysel - Benim Sadık Yarım Kara Topraktır
  • Zülfü Livaneli - Leylim Ley
  • Selda Bağcan - Neredesin Sen
  • Musa Eroğlu - Halil İbrahim
  • Güler Duman - Türkülerle Gömün Beni
  • Arif Sağ - Yolun Sonu görünüyor
  • Neşet Ertaş - Zahidem
  • Neşet Ertaş - Gönül Dağı
  • Yavuz Bingöl - Kara Tren
  • Musa Eroğlu - Gitme Turnam
  • Şükriye tutkun - Uyan Sunam Uyan
  • Fahri Kayahan - Sarı Kurdelem
  • Zara - Dostum Dostum
  • Kıvırcık Ali - Oy Gülüm
  • Hüseyin Turan - Beyaz Giyme Toz Olur
  • Kubat - Fincanın Etrafı Yeşil
  • Kubat - Acem Kızı
  • Orhan Hakalmaz - Ah Yalan Dünya
  • Yavuz Bingöl - Ne Gelirse Sevdadan Gelir
  • Zülfü Livaneli - Karlı Kayın Ormanı
Tüm bu türkülerin yanı sıra binlerce türkü mevcuttur. Biz en çok dinlenen, en çok tercih edilen türküleri derlemeye çalıştık. Bizi anlatan, bizden olan türküler zamana meydan okumaya devam etmektedirler. Kelime anlamı Türki yani Türk'e ait olan manasına gelen türkülerimizi dinlemeye ve yaşatmaya devam edelim.
-- Sponsorlu Bağlantılar --

1 yorum:

  1. Sevcan Orhan bahcada yeşil cinar
    Orhan hakalmaz ahirim sensin
    Zara beni unutma
    Onur akın seviyorum seni
    Nuray hafiftas sen kucuksun

    YanıtlaSil