10 Eylül 2014 Çarşamba

  |  Yorum yok  |  

7edi Kafes Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Kafes şarkısı 7edi'nin Mutluluk şehri albümünde yer alan şarkılardandır. Albüm Seyhan müzik etiketi ile piyasaya çıkmıştır. 7edi 2011'de Ankara'da kurulan alternatif rock tarzı müzik yapan bir müzik grubudur. Vokal'de İsmail Cem Yılmaz, gitarda Engin Mahmut, davulda Uğur Çelik yer alıyor.

Mutluluk şehri albümü 7edi grubunun ilk stüdyo albümü olarak karşımıza çıkıyor. Albüm geçtiğimiz yılın kasım ayında piyasaya çıktı. Kafes dışında Mutluluk şehri albümünde 6 şarkı daha yer alıyor; Mutluluk şehri, Güzel, Bu gece, Çıplak ayaklar, Duy beni, Yollarda.

7edi Kafes Şarkı Sözleri

7edi Kafes şarkı Sözleri
Kaderimdi yalnız olmak
İsteme benle ayrı kalmak
Pişman mıydık terk ederken?
Kalemi sormadan kırmak 
Güzel miydi farklı olmak?
Kaybettiğini bilmez misin?
Gülmez mi hiç benim kaderim?
Gözün arkada kalmaz mıydı?
Sevmedin ki az da olsa beni
Güzel koydun kafese yaralı yüreğimi
Bir yaralı yüreği 
Kaderimdi yalnız olmak
İsteme benle ayrı kalmak
Pişman mıydık terk ederken?
Kalemi sormadan kırmak 
İmkansızdı sensiz yatmak
Kaybettiğini bilmez misin?
Gülmez mi hiç görünce beni?
Gözün arkada kalmaz mıydı?
Sevmedin ki az da olsa beni
Güzel koydun kafese yaralı yüreğimi
Bir yaralı yüreği...
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder