30 Temmuz 2016 Cumartesi

  |  Yorum yok  |  

Rümeysa Anlasana Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Rümeysa'nın yeni şarkısı Anlasana, EMI – Universal Müzik Türkiye etiketi ile yayınlanıyor. Şarkının söz ve müziği Sezen Aksu'nun imzasını taşıyor.


Rümeysa Anlasana Şarkı Sözleri
Anlasana
Çok tatsız sıkıcı bi günün sonuydu
Müzmin bi kentli kadın bunalımıydı
Her şey aynı sanki fotokopi
Derken kalbim Pera’da vuruldu
Ben o an aktım sana
Tadını tuzunu tattım
Tekinsiz caddelerde
Geceyi gündüze kattım
Ard arda ışıklandı parklar
Meydanlar aydınlandı
Ağzına dolanayım sevda
Yeniden ayaklandı
Yanıyorum anlasana
Ölüyorum anlasana
Beni bu yasaktan
Uzaktan çekip alsana
Sen öyle süssüz,
Çabasız ve adsız
Kendinleyken saplandın ruhuma
Dedim vurgun
Bu ilk görüşte aşk
Bütün kalbimle minnettarım şansıma
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder