27 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Aşkın Nur Yengi Çağırma Lütfen Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Aşkın Nur Yengi'nin yeni albümü Aşktan olsa gerek'te yer alan şarkılardan biri Çağırma lütfen şarkısıdır.


Aşkın Nur Yengi  Çağırma Lütfen Şarkı Sözleri
Bu Sabah Sensiz Uyandım
Öyle İstedin Bu Defa
Sen Diye Birşey Yok Aklımda, Alınma Lütfen
Bu Sehrin İlk Işıkları
Bize Değmez Bir daha
Batar Kalbim Kırıkları, Dokunma Lütfen
Açlığına Doydu Yürek,
Ne İstesen Yarımladım
Bense Aşktan Olsa Gerek,
Yokluğunu Sana Tamamladım
Gidiyorum Ne Bir Pişmanlık
Ne De Bir Keşke Içimde Geçirmeden
Üzülmedim Böyle İyiyim Ben
Yoruldum, Yüreğimde Koca Bir Sen Taşımaktan
Sana Sağır Duymaz Kalbim, Çağırma Lütfen
Ne De Bir Keşke İçimde Geçirmeden
Üzülmedim Böyle İyiyim Ben
Yoruldum, Yüreğimde Koca Bir Sen Taşımaktan
Sana Sağır Duymaz Kalbim, Çağırma Lütfen 
Gidiyorum ne bir pişmanlık
Ne de bir keşke içimde geçirmeden
Üzülmedim böyle iyiyim ben
Yoruldum, yüreğimde koca bir sen taşımaktan
Sana sağır duymaz, çağırma lütfen
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder