8 Kasım 2016 Salı

  |  Yorum yok  |  

MHTP Aklına Şaşarım Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Aklına Şaşarım MHTP'nin Seyhan müzik etiketiile yayınlanan Aklına şaşarım albümünde yer alan şarkıdır.


MHTP Aklına Şaşarım Şarkı Sözleri
Ne hesaplarım var benim
Ne baş ucumda aşk kitaplarım
Kalbim ne emrettiyse
Onu doğru bilir yaşarım 
Beni bağlar bütün günahlarım sevaplarım
Gerekirse, sevdam uğruna Kaf dağını da aşarım
Beni kendine benzetmeye kalkanın aklına şaşarım
Aklına şaşarım…
Kedi fare oyununa aşk denir mi
Yürek iki ekmek arası yenir mi
Bedeli öyle kolay ödenir mi
Olmaz… Olmaz… (x2) 
Olmaz… Olmaz…
Ne hesaplarım var benim
Ne baş ucumda aşk kitaplarım
Kalbim ne emrettiyse
Onu doğru bilir yaşarım 
Beni bağlar bütün günahlarım sevaplarım
Gerekirse, sevdam uğruna Kaf dağını da aşarım
Beni kendine benzetmeye kalkanın aklına şaşarım
Aklına şaşarım…
Kedi fare oyununa aşk denir mi
Yürek iki ekmek arası yenir mi
Bedeli öyle kolay ödenir mi
Olmaz… Olmaz… (x2) 
Sen istiyorsun ki karşındaki aklıyla sevişsin
Gelsin sana uysun seninle beraber değişsin
Al sana kötü bi haber
O ben değilim. 
Kedi fare oyununa aşk denir mi
Yürek iki ekmek arası yenir mi
Bedeli öyle kolay ödenir mi
Olmaz… Olmaz… (x2)

-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder