11 Kasım 2016 Cuma

  |  9 yorum  |  

Buray Sahiden Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Sahiden Buray'ın yeni albümüne ismini veren şarkısıdır.



Buray Sahiden Şarkı Sözleri
Sahiden sevmemiş beni
Meğerse bilmeden
Geçmişim hayatından
Bir iz bırakmadan
Bir söz bırakmadan
Sahiden doğruymuş söylenenler de
Bir defa çıkmamış adım ağzından
Sahiden bi hiçmişim nazarında
Öylesine geçmiş zaman
Bu gece tutmayın ateşi
Yanacak biraz daha
Biraz daha cehennem olsun hayat
Kurtulurum sabaha
Bu gece tutmayın beni
Denizlere akarım belki
Ağlarım haykıra haykıra
Gönderirim sulara
Bu gece tutmayın beni
Gözlerimde kanlar olsun
Hiç kimse silmesin göz yaşımı
Bana ders olsun
Bu gece acısın canım
Bir daha acımasın
Bunu bana yaşatan
Her gece böyle kahrolsun
Bi daha mümkün değil sevda
Gölgesi geçmesin yanımdan
-- Sponsorlu Bağlantılar --

9 yorum:

  1. En güzel nefret acısı ask acısı şarkısı....yaşadığım duyguyu en iyi anlatan şarkı şuanda...
    Başarılar buray

    YanıtlaSil
  2. coook guzel))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendehayanıyı burişimin yaniburayımın

      Sil
  3. Her zaman ki Buray Harika...
    Durumumu anlatan en güzel şarkı

    YanıtlaSil
  4. adam insnların duygularına tercüman oluyo resmen sen bir kralsın yapacaksan hep sen şarkı yap krall ...sahiden sevmemiş beni meğerse bi hiçmişim nazarında öylesine geçmiş zman...beni sen sevdin beni bırakan sensin ama beni ilk seven sendin bende sana kandım aşkın 4 ay mı ? en fazlaa

    YanıtlaSil