17 Kasım 2016 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Burcu Güneş & Enbe Orkestrası Ağır Yaralı Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Ağır Yaralı Burcu Güneş & Enbe Orkestrası'nın, DMC etiketiyle yayınlanan single çalışmasıdır.



Burcu Güneş & Enbe Orkestrası Ağır Yaralı Şarkı Sözleri
Beni ta kalbimden vurdu gidişin
Aklımdan çıkmıyor veda edişin
Bütün duygularım, bütün anılarım, bütün yarınlarım
Ağır yaralı
Sen başka sevgilerde beni buluyor musun
İsmin hala dilimde
Söyle duymuyor musun
Sen başka kollarda rahat uyuyor musun
Ben başka yollarda öldüm görüyor musun
Beni ta kalbimden vurdu gidişin
Aklımdan çıkmıyor veda edişin
Bütün duygularım, bütün anılarım, bütün yarınlarım
Ağır yaralı
Sen başka sevgilerde beni buluyor musun
İsmin hala dilimde
Söyle duymuyor musun
Sen başka kollarda rahat uyuyor musun
Ben başka yollarda öldüm görüyor musun
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder