7 Kasım 2016 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Şehreküstü Gel Dokun Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Gel Dokun Şehreküstü'nün Balyoz müzik etiketi ile yayınlanan Dudağımdaki Tat albümünde yer alan şarkılardandır. Şehreküstü soft rock, indie tarzında müzik yapan bir grup olup 5 üyeden oluşmaktadır; vocal Serdar CAN, Drums Onur ŞAHİN, Guitar Töre ÇALIŞKAN, Keyboard Berkay YÜCE ve Bass Önder BAYRAK.



Şehreküstü Gel Dokun Şarkı Sözleri
Her şeyi bir şeyden vazgeçmek için sildim attım
Sonra kendime yollar tüneller açtım saklandım
Solmuş şehirlerde dolaştım sonbahar gibi
Yapraklarımı bıraktım
Gel dokun kalbimin içinde
Bizden bir şeyler var tuhaf şekilde
Gel dokun kalbimin içinde
Bizden bir şeyler var silinmiş şekilde (x2)
Çıkmaz sokaklarda çıkışlar kaçışlar vazgeçişler kandırılmış hayatlar gördüm
İçimde sönmüş alevlerle sana geldim
Ama kor halaaa
Gel dokun kalbimin içinde
Bizden bir şeyler var tuhaf şekilde
Gel dokun kalbimin içinde
Bizden bir şeyler var silinmiş şekilde (x2)
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder