11 Kasım 2016 Cuma

  |  Yorum yok  |  

Erdem Yener Kaybeden Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Erdem Yener'in yeni albümü Çıplak'ta yer alan şarkılardan biri de Kaybeden şarkısıdır.


Erdem Yener Kaybeden Şarkı Sözleri
Derinliğinde kaybolan ruhum
Yitirdi anlamını ararken
Düşüyorum durmadan
Keskinliğinle yarılan kalbim
Tüm inadıyla çarpıyor
Tek bi damla kan olmadan
Kendimi rafa kaldırdım
Kaybettim kırıldım
Derdimi Tanrıya anlattım
Duruldum uyudum
Keskinliğinle yarılan kalbim
Tüm inadıyla çarpıyor
Tek bi damla kan olmadan
Kaybedenler kulübünde tek üyeyim
Yapayalnız sarpa saran herşeyimle ben
Yardım istesem de çare değilsin
Herşey bu kadar karışırken
Kendimi rafa kaldırdım
Kaybettim kırıldım
Derdimi Tanrıya anlattım
Duruldum uyudum
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder